logo-absolvent-rsc

Marketingové trendy v realitách

Autor: Andrea Smolinská, RSc., absolvent študijného programu RSc., článok pridaný 25. 7. 2017 Marketing na trhu nehnuteľností je pojem, s ktorým sa na Slovensku bežne nestretávame. Tejto problematike sa v našej odbornej literatúre zatiaľ málokto profesionále venuje. Dôvodom môže byť pomerne…

Celý článok
logo-absolvent-rsc

Predaj nehnuteľností a s ním spojená daňová a odvodová povinnosť fyzickej osoby

Autor: Ing. Andrea Hochelová, RSc., absolvent študijného programu RSc., článok pridaný 19. 7. 2017 Tak ako máme zdanený príjem zo zamestnania či podnikateľskej činnosti, tak aj samotný predaj nehnuteľnosti podlieha za istých podmienok zdaneniu, ak sme predajom tejto nehnuteľnosti…

Celý článok
logo-absolvent-rsc

Slováci žijúci v zahraničí a prečo investovať do kúpy svojho domova aj na Slovensku

Autor: Miroslav Drnda, RSc., absolvent študijného programu RSc., článok pridaný 12. 7. 2017 Podľa rôznych internetových štatistík je počet Slovákov žijúcich a pracujúcich v zahraničí takmer 300 000. [1] Tento počet sa zvyšuje, alebo znižuje aktuálne kvôli Brexitu a situácii v Európskej únii,…

Celý článok
logo-absolvent-rsc

Vplyv úrokových sadzieb hypotekárnych úverov a zmeny v pravidlách získania hypoték

Autor: Mgr. Alena Klimáčková, RSc., absolvent študijného programu RSc., článok pridaný 4. 7. 2017 Záujem o kúpu nehnuteľností ovplyvňuje na realitnom trhu viacero významných faktorov. V súčasnej dobe zvýšený záujem o kúpu nehnuteľností zaznamenávame hlavne kvôli historicky nízkym úrokovým sadzbám, ktoré banky poskytujú…

Celý článok
logo-absolvent-rsc

Nehnuteľnosť ako forma dlhodobého investovania

Autor: Mgr. Andrej Pavelek, RSc., absolvent študijného programu RSc., článok pridaný 4. 7. 2017 Každý z nás sa chce mať v budúcnosti lepšie. Každý z nás chce mať v budúcnosti zabezpečený dôchodok, zabezpečiť svojim deťom bývanie alebo nemať strach, že v prípade…

Celý článok
logo-absolvent-rsc

Reklama a marketing v realitách ako nástroj existencie realitnej kancelárie v trhovom prostredí

Autor: Matej Telek, RSc., absolvent študijného programu RSc., článok pridaný 28. 6. 2017 „Aj Boh potrebuje reklamu.“ Tak znel reklamný slogan úspešnej marketingovej agentúry Lambert zavesený na katedrále vo vynikajúcom slovenskom filme Kandidát. Reklama je v…

Celý článok
logo-absolvent-rsc

Legislatívne opatrenia NBS v úveroch na bývanie a ich dopad na budúci vývoj realitného trhu

Autor: Silvia Grunwaldova, RSc., absolvent študijného programu RSc., článok pridaný 23. 6. 2017 V roku 2014 prijala Európska komisia hyposmernicu 2014/17/EÚ s cieľom minimalizovať rozdiely v právnych predpisoch členských štátov EÚ. Na základe toho prišla NBS so…

Celý článok
logo-absolvent-rsc

Realitný trh v rakúskom pohraničí

Autor: Klára Kollerová, RSc., absolvent študijného programu RSc., článok pridaný 20. 6. 2017 Písal sa rok 1988. Malá zabudnutá rakúska dedinka Wolfsthal, vzdialená len pár kilometrov od Bratislavy mi spoza okna autobusu pripadala, ako keby ani nemala živých…

Celý článok
realitny-lider-manager-kurz-clanok

7 chýb v riadení realitnej kancelárie

Realitný trh poskytuje množstvo príležitostí. Pre maklérov, aj pre ich manažérov. Rozdiely vo veľkosti kancelárií, spôsobe riadenia či práce s ľuďmi sú veľkou manažérskou výzvou. Cesta k úspechu vie byť poriadne kľukatá. Všetci sme postrehli,…

Celý článok
plnomocenstvo

Pozor na falošné plnomocenstvá

JUDr. Mojmír Plavec

Plnomocenstvo je právny inštitút, ktorý umožňuje nechať sa na určené úkony zastupovať inou osobou, pričom práva a povinnosti vznikajú priamo zastúpenému. Nepríjemnou stránkou je jeho časté falšovanie. Ak kupujete nehnuteľnosť od osoby, ktorá vystupuje ako splnomocnenec vlastníka…

Celý článok