Pracovná pozícia
manažér vzdelávania
Mzda
1.000 – 1.800 €
Miesto
Bratislava – Staré Mesto
Pracovný pomer
TPP / plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď / dohoda
Výberové konanie
Končí 15. 09. 2021
Táto práca má pozitívny náboj a dáva zmysel
Prečo? rozkliknite
Práca, pri ktorej budete mať pocit, že dáva zmysel. Budete stretávať osobnosti a inšpiratívnych ľudí (lektori, účastníci, členovia …), ktorí sú elita vo svoje oblasti, majú záujem odborne rásť, niečo dokázať, alebo sa niekam posunúť. A my im k tomu pomáhame.
S ľuďmi sa stretávame na rôznych realitno-spoločenských eventoch (kurzy, kluby, konferencie, wellness pobyty, husaciny, grilovačky, lyžovačky …), ktoré organizujeme. Preto je táto práca nabitá pozitívnymi nábojmi a emóciami.
Osoba, ktorá náš tím doplní, musí preto zdieľať naše ciele ale aj našu radosť z práce. Popritom budete získať nové znalosti, skúsenosti a pracovať na sebe.
Aká je náplň práce?
Agenda súvisiaca s organizovaním vzdelávania
Komunikácia s lektormi, účastníkmi, členmi
Administratíva spojená s eventami
Vystavovanie faktúr, kontrola úhrad, kontrola výkazov
Príprava podkladov pre účtovníka a štátne orgány
Aktualizácia informácií na webe a sociálnych sieťach
Ostatné bežné administratívne práce (pošta, úrady a pod.)
Aké znalosti a schopnosti očakávame?
Dobrá znalosť slovenského jazyka (písanie bez chýb)
Dôslednosť, spoľahlivosť a samostatnosť
PC, MS Office – pokročilý (word, excel)
Príjemné vystupovanie a tímový duch
Jednoduchá práca so sociálnymi sieťami – Facebook, Instagram
Zmysel pre systém (organizovanie a plánovanie práce)
Pružnosť v myslení (flexibilita, improvizačné schopnosti)
Čo by Vás mohlo zaujímať
17 otázok a odpovedí o práci a o nás
Akú kolegyňu hľadáme?
Hľadáme človeka, ktorý jednoducho medzi nás zapadne. Je komunikatívny, bude mať chuť učiť sa a úprimný záujem prispieť k úspechu našej akadémie (a, samozrejme, bude spĺňať kritéria uvedené vyššie).
Akú kolegyňu NEhľadáme?
Nehľadáme negatívne naladenú kolegyňu ani takú, čo sa rada na všetko sťažuje, bedáka alebo kritizuje. No ani takú, čo hľadá dôvody, prečo sa vec urobiť nedá a bude nerada zaťažovať svoje mozgové závity. Nebude tímový hráč. Nechceme medzi seba takú osobu, ktorá sa nerada učí nové veci a nechce sa posúvať vpred, nemá “drive”. Ani takú čo nemá rada humor 🙂
Kto budú moji kolegovia a kolegyne?
Sme pozitívne naladený kolektív ľudí. Na pracovisku je pre nás dôležité mať korektné pracovné ale aj medziľudské vzťahy. Z práce sa chceme tešiť a navzájom si pomáhať dosahovať úspechy. Organizujeme spolu rôzne akcie, chaty, grilovačky a pod. Tím je zmiešaný, takže je približne rovnaký počet mužov a žien. Počet interných zamestnancov je 9 a externých kolegýň a kolegov je spolu 32.
Ako bude vyzerať zaškolenie?
Systém zaškolenia nového kolegu máme za tie dlhé roky (15 rokov) prepracovaný. Máme detailne spracované pracovné postupy, takže zaškolenie je systematické, jednoduché a pomerne rýchle. Navyše budú vždy k dispozícii kolegovia, ktorí Vám radi pomôžu a usmernia.
Je to na TPP - plný pracovný úväzok?
Áno, primárne hľadáme kolegyňu na TPP – plný pracovný úväzok. Ak však nájdeme niekto, kto bude výnimočný, tak sme pripravení pracovný úväzok upraviť podľa jeho požiadaviek na kratší čas, resp. podľa dohody.
Musím mať vysokú školu?
Vysoká škola (akéhokoľvek zamerania) je veľkou výhodou pri výbere.
Čo skúšobná lehota?
Skúšobná lehota je v trvaní 3 mesiace. Je to obdobie, po ktoré si môžu obe strany overiť, či napĺňajú alebo nenapĺňajú svoje vzájomné očakávania a rozísť sa aj menej formálne (ihneď aj bez udania dôvodu).
Kedy je možný nástup do práce?
Je to otázkou vzájomnej dohody. Sme pripravení prijať novu kolegyňu okamžite. Optimálne obdobie nástupu je 1. resp. 15. september 2021.
Aký je pracovný čas?
Obvykle začíname o 08.30 hod. a končíme približne okolo 17.00 hod. Samozrejme záleží od toho, či je v daný deň nejaká aktivita alebo event, kurz a pod.
Bude treba ostávať aj po práci?
To sa môže stať, ale nie je to pravidlo. Všetko závisí od dobrej organizácie práce a systému, ktorý si nájdete a, samozrejme, od dohody s kolegami. Sú situácie, ktoré si občas budú vyžadovať Vašu prítomnosť na evente aj mimo pracovnej doby, ale sú skôr výnimkou.
Ako bude vyzerať pracovný pohovor?
Ak nás Vaše CV (a prípadný motivačný list) zaujme, pozveme Vás na online pohovor. Keďže nehľadáme „obyčajného zamestnanca“, ale človeka do „našej rodiny“, aj pohovor tomu zodpovedá a prebieha menej formálne (menej „naškrobene“). Čím skôr zistíme, či si vzájomne vyhovujeme alebo nevyhovujeme, tým lepšie pre obe strany. Ak sa vzájomne osvedčíme, dáme si ešte jedno stretnutie, kde už zvykneme dohadovať aj ďalšie detaily, vrátane možnosti nástupu do práce a ostatné právne formality.
Môžem sa zúčastniť všetkých kurzov, ktoré organizujete?
Áno, ako zamestnanec máte nárok zúčastniť sa bezplatne všetkých aktivít, ktoré organizujeme.
Ako je to s parkovaním pri kancelárii?
Pokiaľ nemáte rezidenčnú kartu občana starého mesta, tak parkovanie v blízkom okolí kancelárie vie byť veľkou výzvou. Ale spojenie MHD na všetky smery je priam dokonalé a rýchle (električky, trolejbusy a autobusy, pozri ulica Májková).
Je to stresujúca práca?
To záleží, aký ste typ človeka. Ak Vás vystresuje aj zvuk zvonov v neďalekom kostole Blumentál, potom toto môže byť pre Vás stresujúca práca. Treba si uvedomiť, že nie sme urgentný príjem v nemocnici, ale systém práce a dodržiavanie termínov sa od Vás napriek tomu bude očakávať. Všeobecne sa dá ale povedať, že táto práca má pozitívny náboj a pri dobrom systéme sa zvláda úplne bezproblémovo, bez stresu a s nadhľadom.
Budem musieť robiť niekedy aj niekoľko vecí naraz?
To určite áno. Také situácie sú u nás bežné. Sú dané okolnosťami. Ale dajú sa pri dobrom systéme, rozdelení úloh a stanoveniu priorít bezproblémovo zvládať.
Musím ovládať cudzí jazyk
Nie, nemusíte. Treba však výborne ovládať slovenský jazyk slovom aj písmom.
Budem potrebovať vodičák?
Nie, vodičský preukaz nepotrebujete.
Stručne o nás:
Slovenská realitná akadémia (www.sora.sk) je organizačná súčasť najväčšieho združenia realitných profesionálov na Slovensku – Realitnej únie SR. Poskytuje už takmer 15 rokov komplexné vzdelávanie v realitnej a súvisiacich oblastiach. V ponuke má 32 odborných kurzov a manažuje viaceré súvisiace projekty.
Náš tím tvoria dobre naladení kolegovia a kolegyne (vo veku od 28- 43 rokov). Kanceláriu máme v centre Bratislavy. Zamestnanci majú množstvo výhod vrátane možnosti bezplatnej účasti na našich vzdelávacích aktivitách a aktivitách našich partnerov. Máme dlhoročnú tradíciu a už zabehnuté / overené systémy práce. Pozícia je vhodná pre osobu, ktorá hľadá dlhodobú stabilitu (finančnú aj pracovnú).
Zaujala Vás naša ponuka?
Vyplňte formulár nižšie a priložte Vaše CV, alebo nám pošlite Vaše CV mailom na sora@sora.sk. Budeme sa na Vás tešiť.