Program tréningu:
1. časť tréningu Komunikačný guru
ONLINE KURZ
- Komunikácia nie sú len slová – objavte jej najdôležitejšie prvky
- Čo je vzorec dôvery a ako si ju v biznise získať
- Inteligencia (IQ) vs. emócie (EQ) v rozhovoroch s klientom
- Ako zvládať emócie v komunikácii – výhody a riziká
- Využitie modelov komunikácie SCARF a OPPO v realitnej praxi
+ osobnostný test SUPERSKILLS FACET5 – zistíte svoje silné a slabé komunikačné stránky
OSOBNÝ KOUČING
- vyhodnotenie osobnostného testu
- individuálny koučing a praktická práca s vašimi superskills
2. časť tréningu Komunikačný guru
WORKSHOP
- Osvojenie si správnych komunikačných návykov
- Tréning vyjednávania, studeného čítania a taktickej empatie
- Tipy ako pracovať so strachom a urobiť dojem na klienta
- Nácvik povedania “nie” a práca s emóciami ich “odkladaním a kotvením”
- Tréning na získavanie informácií formou hry
- Praktické ukážky komunikácie z vašej realitnej praxe